GRASROTANDELEN: VERDENS ENKLESTE DUGNAD BLIR MER VERDT!

Postet av Erdal Idrettslag den 22. Des 2017

Fra og med 1. januar 2018 øker Grasrotandelen fra 5 % - 7 %. Dette er årets julegave fra Kulturdepartementet til frivilligheten!  Siden Norsk Tipping ble etablert har hele overskuddet gått til samfunnsnyttige formål. Grasrotandelen gir deg som spiller mulighet til å være med å bestemme hva noe av overskuddet skal gå til. Du kan nå velge hvilket lag eller forening som får prosenten av din spillerinnsats. Det vil si at dersom du spiller Lotto for hundre kroner, går 7 kroner til din grasrotmottaker fra 01.01.18. Og best av alt; din innsats, premie eller vinnersjanse vil ikke reduseres!

Hvis Erdal IL kan rekruttere flere grasrotgivere vil grasrotandelen bli større, som vil komme våre medlemmer til gode. Derfor ønsker vi at akkurat du husker å registrere Erdal IL som din grasrotmottaker, og gjerne rekrutter andre i familien, venner, jobbkolleger og andre.

Registrer Erdal IL som din grasrotmottaker! Legg inn Erdal IL via vår hjemmeside og registrer klubben som din grasrotmottaker i dag!

Pr. 22.12 er det registrert 274 grasrotgivere - kan vi klare 400 givere i løpet av 2018?

Bli grasrotgiver i dag! Du kan bli grasrotgiver i alle Norsk Tippings kanaler eller ved å sende SMS <Grasrotandelen 987253290> til 2020