Trim og merke

Heder og ære til lojale ildsjeler

27.10.09

Fredag 23. oktober inviterte Trim og Merke komiteen til hyggelig lag med god mat og god drikke. Blant de inviterte var lojale medlemmer av komiteen, æresmedlemmer i EIL samt representanter fra hovedstyret.

Komite-leder, Ida Solheim, benyttet anledningen til å hedre noen av de trofaste medlemmene i komiteen. Jørgen og Solbjørg Berntsen, Elna Larsen, Bodil Karlsen,Willy Solheim,Ingvard Fretheim og Thor-Magne Bergesen fikk alle gave og blomster. Geir Stølen, Kjell-Arne Sviggum, Ørjan Soltvedt og Robert Paulsen fikk blomster som takk for sin innsats i Erdal IL.

Takk til Ida for en meget hyggelig kveld og til Per Raunehaug, Arild Ingvaldsen, Willy Solheim og Odd Skogen for mange gode historier fra tidligere tider i Erdal IL.

Fra venstre: Robert Paulsen, Geir Stølen, Jørgen og Solbjørg Berntsen, Elna Larsen, Ida Solheim, Bodil Karlsen, Willy Solheim, Ingvard Fretheim og Thor-Magne Bergesen.

Full fart til Kolbeinsvarden

27.08.06

"Kolbeinsvarden rett opp" samlet i dag totalt 55 store og små som besteg Askøy høyeste fjell. Klokken 11 startet 42 store og små i trimklassen, mens 13 personer startet klokken 12 for å kjempe om den prestigetunge tittelen "Kongen av Kolbeinsvarden".

Kongen av Kolbeinsvarden 2006 ble Geirulf Mikkelsen med tiden 7.55. Vinner av dameklassen ble Ragnveig Solli med 9.29.

Vinnere av premier: Familien Annichen og Johnny Edvardsen - Kjølebag Sigurd Fretheim - Ryggsekk Familien Mona og Ørjan Karlsen - Bag

Trim og merke er fornøyd med arrangementet, da det har vært en stigning i antall deltakere. Vi ønsker gamle og nye deltakere velkommen til neste år.

Familien Søreide Skogen og Brunstad Paulsen klar til å

"Førstemann opp"

Medaljer til alle ved målpassering på toppen.

Kongen Av Kolben 2006. Geirulf MIkkelsen gratuleres av EILs Arild Ingvaldsen.

Dronningen Ragnveig Solli.

Facebook:  <https://www.facebook.com/group>.