Medlemskontingent 2020

Postet av Erdal Idrettslag den 11. Mai 2020

Hei!

Da er kontingent lagt til for utsendelse. Har hatt litt problemer med konfigureringen av utsendelsen, så dette har gjort at enkelte har allerede mottatt e-post om betaling. De som ikke har mottatt mail enda vil motta denne 20 mai. Nytt av året er at det er mulig å opprette avtalegiro. Fristen for betaling er 31 juli, men systemet er bygd opp slik at det vil sendes påminnelse 1 gang i måneden. Har du ikke mottatt kontingenten 20 mai, sjekk først spamfilter og søppelbøtte, deretter gi beskjed til klubben at du ikke har mottatt betalingsmail.

I e-posten du mottar vil du få 3 betalingsalternativer. Avtalegiro, faktura eller kortbetaling, her velges det som passer best for den enkelte.

Hvis det er feil i utsendelsen eller du ikke skal motta kontingent fra Erdal IL kan du kontakte oss på e-post faktura@erdal-il.no.