God jul og godt nyttår!

Postet av Erdal Idrettslag den 26. Des 2019

God Jul & Godt nyttår!

2019 nærmer seg slutten, ett år med mange opplevelser for våre medlemmer! Vi har hatt besøk av Mons Ivar Mjelde på treningsfeltet, vi har samlet klubben flere ganger og heiet fram byens stolthet SK Brann. Vi møtte opp mannsterk St Hans på Erdal Beach, vi har spilt mange kamper i serien, vi har deltatt på cuper og det er brukt timer på treningsfeltet.

Vi sprengte gymsalen på avslutningen og det er skapt vennskap og samhold i klubben og med Ask Fotball. Noen har spilt sin kanskje siste kamp i Erdal drakten og skal fortsette i Østsiden FK, noen har nettopp startet sin karriere og skal få oppleve fantastiske idrettsøyeblikk!

Vi ønsker å si takk til alle som har bidratt til klubben i en eller annen form og håper at vi også i 2020 vil gå i TAKT med bygden! Med dette mener vi at vi ønsker å skape tilhørighet, ansvar, kompetanse og tillit til våre medlemmer!!

Til slutt takk til alle som har oss som sin grarotandel mottaker!