Informasjonsvideo hjemmeside

Postet av Erdal Idrettslag den 10. Mai 2020

Hei

Klubben ønsker at hovedplattformen i klubben skal bli vår hjemmeside www.erdal-il.no. Det er den siste uken lagt inn en rekke funksjoner i nettsiden. På sikt er det også tiltenkt en løsning for administrering av treninger og kamper integrert i hjemmesiden. Vi har ikke fått dato på når denne kommer, så inntil videre kan Spond benyttes av lag i klubben. Vi håper at alle ser på videoen og gjør seg kjent med innholdet. Jeg tror det er meget høyt potensiale i hjemmesiden.

Det er som nevnt jobbet med flere funksjoner og i den sammenheng er det gått ut en del avtalegiroer som ikke skulle gått ut. Grunnen var at det lå en undergruppe i medlemstreet som ikke var fjernet. Den er nå fjernet og vi nærmer oss utsendelse av klubbkontingenten. Det er bare å overse feilutsendelser, de er allerede avsluttet faktura på.

Litt informasjon om funksjoner lagt til

Klubbarrangement er samlet på en link, her kan du melde deg på og bestille brannkamper når sesongen går i gang eller delta på Kahoot quiz i regi av klubben. Alle arrangement legges ut her. Kan også melde dere på via APP.

Nettbutikker og cashback avtaler

Klubbens egen nettbutikk samt våre samarbeidspartnere sin er samlet på ett sted, Her kan medlemmer handle på nett og støtte klubben og lokale bedrifter, Det finnes også linker på høyre side av skjermen med link til blant annet tilbud som kan legges ut av klubben.

Treningstider og møtelokaler. Det jobbes med å få oversikt treningstider direkte i kalender. Håpet her er at man kan gjøre treningstider som ikke benyttes tilgjengelig med ett klikk og at andre kan bestille ledige timer direkte via siden her. Bestill time knappen og første mann til mølla får timen som er ledig. Denne er ikke helt klar enda, men håper dette blir ett stort steg i riktig retning for klubben. Funksjonen blir noenlunde lik som ved bestilling av styrerom, klubbrom eller grendahuset som kan bestilles via møterom linken på hjemmesiden. All relevant infromasjon rundt klubben er nå samlet under klubb dokumentasjon og praktisk informasjon.

Diverse informasjon

Under nettsider er det forsøkt samlet diverse nettsider som omhandler både klubbdrift, dugnadsprodukter ved behov for dugnader i lag og generell informasjon om hva som rører seg på Askøy.

VIDEO OM BRUK AV HJEMMESIDE

klikk på bildet

Det vil jobbes med å skru klubben over på hjemmesiden, slik at den kan fungere som hovedplattform av kommunikasjon innad i klubben. Ber alle se video og gjøre seg kjent med verktøyet.

les

Erdal IL - Kommunikasjonsstrategi