God jul!

Postet av Erdal Idrettslag den 22. Des 2020

Sayanora 2020!

Når vi nå snart legger annerledesåret 2020 bak oss, og gjør oss klar for 2021 er det med ett håp om at hverdagen skal returnere til slik vi en gang husker den! 2020 har bydd på mange utfordringer for hele klubben og samfunnet generelt. Selvsagt er det mye å ta med av lærdom i en slik situasjon, eksempelvis viktigheten av tilhørighet, aktivitet og idrett. Mange har kjent på ensomhet, noe som kanskje vil forsterkes ytterligere nå når julen står for døren! Husk å ta vare på hverandre!

Det er på sin plass å skryte av alle i og rundt klubben. 2020 har vært preget av mange retningslinjer, avlysninger og enormt mye informasjon!  Våre medlemmer har vært utrolig flink å innrette seg etter gjeldene retningslinjer til en hver tid, enten de er kommet i regi av kommune, krets eller klubb! Tusen takk  for innsatsen og bidraget for å opprettholde smittevern.

Det har også vært tradisjon å takke for innsatsen til trenere og spillere i klubben. Dette måtte også avlyses grunnet Covid-19 situasjonen. For å gi en liten oppmerksomhet kjøpte klubben inn gave til alle spillere og forsøkte å legge til rette for private avslutninger på lagsnivå. Klubben ønsker uansett å takke alle som har lagt ned tid og ressurser for klubben i 2020.

Nå håper vi 2021 vil bringe fulle baner på idrettsplassen og masse aktivitet for nye og gamle medlemmer!

Avslutningsvis ønsker styret alle en riktig god jul og godt nytt år!

Erdal IL