Covid-19 Oppdatering Erdal IL

Postet av Erdal Idrettslag den 23. Feb 2021

Til alle ledere og klubber i NFF Hordaland

Retningslinjer vedrørende fotballaktivitet

Vi har nå oppdatert retningslinjer gjeldende aktivitet. Det er viktig at hver enkelt klubb setter seg inn i dette.

• Spillerutviklingstiltak og lignende på tvers av klubber skal ikke gjennomføres nå
  • Inntil videre utsettes all form for sone-, krets- og landslagsskoleaktivitet i regi av NFF

Skal man gjennomføre hospitering eller prøvetrening for en annen klubb, kan dette kun skje ved at man ikke deltar på trening i egen klubb samtidig. Man skal tilhøre en fast gruppe over tid.

For ev. spørsmål, ta kontakt med klubbutvikler Helge Bjørke: helge.bjorke@fotball.no .

Kretstinget 2021

Det 20. ordinære kretstinget ble gjennomført i går mandag 22. februar på Microsoft Teams. Dere finner oppsummering, presentasjon og innspilling her.

Forbundstinget 2021

Forbundstinget blir på grunn av usikkerheten rundt koronasituasjonen omorganisert til et heldigitalt arrangement – påmeldingsfristen er utvidet til 5. mars. Les mer her.