Ekstraordinært årsmøte 11 januar 2022 kl 19.00

Postet av Vidar Book Gjertsen den 30. Nov 2021

Prosjekt to bygder en klubb

I forbindelse med klubbenes arbeid med å samle Erdal Il og Ask Fotball i Østsiden FK blir det den 11. januar 2022 holdt ekstraordinære årsmøter. Forslaget er overføring av medlemmer og aktivitet fra Erdal/Ask til ØFK. Vi håper flest mulig vil stille til møtet. For å ha stemmerett må du være medlem av klubben i minst en måned før årsmøtet. Ønsker du å støtte og påvirke denne prosessen meld deg inn som støttemedlem i Erdal IL og betal medlemskap (kr 100) innen 10. desember.

Link til innmelding Erdal IL

Se video fra Askøy24 om vår plan

Saksliste til ekstraordinært årsmøte

Sak 1: Åpning / Godkjenne de stemmeberettigete

Sak 2: Godkjenne innkallingen

Sak 3: Godkjenne saklisten

Sak 4: Velge dirigent, referent og 2 medlemmer til signering av protokoll

Sak 5: Behandle forslag og saker

Sak 5.1   Overføring av aktivitet barnefotball, Idrettsskole og e-sport fra Erdal IL til Østsiden Fotballklubb.

Styrets innstilling til vedtak: Styret innstiller til overføring av barnefotball og idrettsskole i Erdal Idrettslag og at medlemmer overføres til ØFK. Tilhørende økonomi overføres samtidig.

Klubben har aktiviteter for barn under 15 år. For å ha stemmerett i en klubb må ha fylt 15 år. Foreldre til barn under 15 år har ikke stemmerett om de ikke er medlem selv.

1 Kommentar