Erdal Kahoot!

Påmelding kr 38,00 inkl. avgifter

Kahoot!

Erdal Idrettslag forsøker alternative måter å skaffe inntekter. Vi kjører en prøveuke med Kahoot  runder i uken som kommer! Det vil i første omgang maks kunne delta 50 personer. Vi håper å få inn 25 kr pr person som deltar i runden med 20 spørsmål.

Vinner får Erdal IL produkt og må kontakte klubben etter runden og avtale levering :-)

Hvis dette blir en suksess kan vi kjøre dette som ett ukentlig eller månedlig innslag i klubben.

Hvis dette blir suksess kan Kahoot runden kjøres flere ganger, men med 50 deltakere maks pr runde!

Last ned Kahoot APPèn og spill direkte på din telefon eller gå inn via link og kode som sendes fra arrangør

Det kommer tillegg på kr 11 som ikke går til klubben, men leverandør av betalingstjenesten

Premie i første Kahoot runde

Erdal IL Buff