ÅL CUP 2020
Erdal IL kan disponere et helt hotell for oss selv; Actif Hotel. Hotellet har alle fasiliteter som f.eks. svømmebasseng med gratis inngang, badstue, boblebad mot betaling og mulighet for bruk av trimrom, bordtennisrom og 2 stk squash-haller.
Det vil være en blanding av hytter og leiligheter til vår disposisjon. På noen av disse hyttene/leilighetene er det også tillat med dyr, disse må fordeles mellom de som ønsker å ha med hund.
Alle spillere og flere trenere vil bo i fellesareal på hotellet. Her er det kun lov å ha med seg 90 seng, har man 120 eller 150 seng må man sove sammen. Dette er grunnet begrenset plass i fellesarealet.
Vi er avhengige av at alle er med og bidrar til felleskapet, vi vil fordele oppgaver blant oss foreldre til f.eks. organisering av frokost, middag og rydding/vasking etter måltidene, badevakter osv. Oppgavene fordeles og rulleres igjennom helgen. Det settes egne vaktlister med ansvar fordelt på de enkelte årskull.
Det kan gis cupstøtte på hele 30.000 kroner for 3 årskull i klubben. (forbehold at ingen har søkt og fått) Klubben dekker påmelding til Ål cup for alle lag.
Det vil sendes en felles bestilling på matvarer til Måkestad Engros. summen deles på antall personer i reisefølget, Handles det for EKSEMPELVIS 10.000 kroner og vi er 112 personer utgjør det (10.000:112) 89 + 85 kr for uforutsette utgifter pr person i ditt reisefølge. Eksempel; Fam. Astrup er 5 personer ( 5x 174 ) Kr = 870 kroner.
Pris pr leilighet 2 netter er kr. 2400,- inkl. utvask av leilighet (Ikke fellesareal) Her kan summen bli lavere med at EKSEMPELVIS Fam. Astrup og FAM xx deler leilighet. Da blir sum for cup deltakelse Mat 870 + 1200 kroner + egenandel pr spiller for Fam Astrup
Cupstønad pengene benyttes til C-kort til spillere. Dette gir adgang til fellesaktiviteter og T-skjorte Ål cup 2020. Det er blant annet diskotek for barna i regi av cupen. Her vil alt over 30.000 kroner legges til som egenandel pr spiller. EKSEMPEL Det er 110 spillere. 30.000 kroner dekker for 85 spillere. Egenandel blir da 25 x 350 :110 = ca 80 kr pr spiller.
BARN UNDER 3 ÅR BETALES IKKE FOR
Priser regnes ut slik: (se eksempel over for tall brukt under)
Personer i reisefølge X kostsum + Personer i reisefølge X 85 kr + Leilighet + spiller(e) X 80 kr
- Dette inkluderer mat og man kan kutte 1200 kr ved å dele leilighet.
Oppsummert trenger vi tilbakemelding fra alle om:
1 Hvor mange leiligheter trenger vi? (Kan dele leilighet da enkelte har inntil 6 soveplasser)
2. Allergier 5 Forslag til fellesaktiviteter 6.Størrelse på T-skjorte C-kort
Fint om alle kan merke seg følgende frister:
VI TRENGER HJELP TIL FØLGENDE: - Ressurspersoner søkes :-) VAKTLISTER SETTES OPP PÅ:
LAGE FROKOST /MIDDAG
BASSENGVAKT
STREIFRUNDER PÅ OMRÅDET / BRANNVAKT ( TIL CA 24.00)
RENGJØRING AV FELLESAREAL
SPILLERE SOVER I FELLESAREAL MED TRENERE
ALLE MÅ FYLLE UT TILBAKEMELDINGSSKJEM ( HUSK STØRELLELS PÅ T SKJORTE)
BEHOV FOR:
TRANSPORT AV VARER ( VAREBIL / TILHENGER)
BUSS - SE PÅ MULIGHET MED FELLES TRANSPORT
HVEM KAN DELE LEILIGHET? DET ER SEPARERTE SOVEROM MED DØR!!
SOVEMADRASSER FOR FELLESAREAL ( HVER ENKELT) MAKS 90 SENG!
HUSREGLER MÅ OVERHOLDES
ALLERGIOVERSIKT Erdal Idrettslag ønsker alle våre medlemmer lykke til i sesongen 2020
Du mottar denne e-posten siden du er registrert som medlem i Erdal Idrettslag. Om du ikke skal motta denne eller ikke er medlem i Erdal Idrettslag gi beskjed til post@erdal-il.no eller meld deg av nyhetsbrevet i mottatt e-post |