HVORDAN FUNGERER KAHOOT?

Hvordan deltar vi på Kahoot?

Du vil motta unik kode på SMS eller e-post. Du kan selv velge når du spiller gamet innen tidsfristen som er gitt i påmeldingen.

Hvordan laster vi ned Kahoot til telefonen eller PC?

Last ned Kahoot APPèn og spill direkte på din telefon eller gå inn via denne  linken  på pc.

Link/ Kode til spillet sendes fra arrangør på mail eller SMS og kan spilles når dere selv ønsker til oppgitt tidsfrist!

(Eksempel er det satt at spillet er åpen til 1 mai kl 18. Da kan du spille når du vil, men siste frist er kl 18 den 1 mai!)

LAST NED HER TIL DIN TELEFON

20 Spørsmål

25 KR

PR TELFON SOM LOGGER PÅ SPILLET

(avgift 11 kr for betalingsløsning)

SLIK VIL PÅMELDING SE UT. PÅMELDING LENGER NED PÅ DENNE SIDEN

Skriv navn, e-post og tlf nummer ved påmelding.

PRØV EN DEMO HER OG FÅ INFORMASJON OM KLUBBEN!

KLIKK PÅ LOGO UNDER FOR Å STARTE DEMO

Premie publiseres her:

Erdal IL Buff

Vinner må kontakte klubben etter runden og avtale levering av premien

KUN 50 BILLETTER PR SPILL!

FØRSTEMANN TIL MØLLA :-)

ALLE KLUBBARRANGEMENTER     Meld deg på her!!

Her vil klubben legge ut Brann kamper og Kahoot i forskjellige former, Noen i ren informasjon om klubben, læringer eller presentasjoner, noen konkuranser i klubbregi og noen for ren underholding til medlemmer.

Ingen aktuelle aktiviteter for øyeblikket

PUBLISERTE INNLEGG I KLUBBEN

BRANN STADION 2020 SESONGEN

Brannkamper

Her vil klubben legge ut mulighet for å gå på Brann kamper i sesongen 2020. Klubben har kjøpt inn 16 sesongkort som årskull i klubben kan benytte. Det er 4 voksne og 12 barnebilletter tilgjengelig til hver kamp! Håper sesongen kommer i gang om ikke altfor lenge!

(Se over for påmeldinger til kampene!)

Alle årskull i klubben har mulighet å benytte seg av disse i 2020 sesongen! Tanken er at årskull kan gå samlet på stadion. For hver voksen billett må det være med 4 barn. Er det ledige billetter 1 dag før kamp er det først til mølla som gjelder! Ekstra billetter til kamper kan bestilles via klubben, men må betales av laget. Her avtales det med klubben hvor mange billetter ekstra som må bestilles inn! Det er mulig å bestille via dette arrangementet, med kort eller avtale med Vipps betaling.

Vi har ikke skrevet noe innhold her helt enda, kom tilbake senere.