MEDIA - Video, lyd og bilde

Erdal IL - Mediagruppe

by Erdal Idrettslag

Verden har endret seg enormt de siste 10 årene og generasjonene har mange andre vaner! I tråd med utviklingen forsøker Erdal IL å følge med i tiden. Dette har resultert i oppstart av egen E-sport gruppe og nå egen mediegruppe i klubben.

Håpet her er å nå fram til medlemmer vi ellers ikke vill nådd som idrettslag og knytte de sammen rundt ett klubbmiljø. Vi håper at vi får mange ut av gutterommene og inn i klubbhuset!

Her kan de nå enten spille eFotball, eller de kan bruke sin kompetanse innen Video, lyd og bilde til å promotere sine felles medlemmer og klubb. På sikt håper vi at vi får opp egen Erdal TV i form av Twitch eller Youtube kanal som kan lage innslag og intervjuer rundt klubben. Hvem vet, kanskje blir det muligheter for utvidelse her også på sikt :-)

Erdal IL har vært så heldig å få med seg Marius Hellesøy som har brukt mye av sin tid på Frøya 2 supporter klubb og laget innslag til de. Marius har nå takket ja, til å lede vår media avdeling!. Vi takker for at han blir med på laget! Vi har stor tro på Marius og dette prosjektet og gleder oss til fortsettelsen. Erdal IL håper også dette er noe som kan gi synergier mellom idrettslaget og skolene i bygden!!

Bli med da vel!!